Tuesday 11 September 2012

Bad Dream ? :'(

ASSALAMUALIKUM


Ya ALLAH ! , what happen to me ? knape sejak akhir-akhir ini mimpi yang bukan2 ..
Hurmm .. aku tahu aku banyak melakukan dosa , setiap manusia tidak boleh lari dari melakukan kesilapan ..
Mimpi tu memberi impak kepada aku sehingga ke kelas aku masih lagi terbayang mimpi tu , 
Apa hikmah di sebalik mimpi tu ? 

Aku masih lagi mencuba mengubah diri ini ke arah kebaikkkan , dan cuba untuk menjadi wanita yang SOLEH .. bukan aku sorang yang ada dosa setiap manusia juga ada dosa masing2 .. 

Setiap hari aku mencuba mengubah diri ini dengan mendekatkan diri kepada ALLAH , aku semakin tertekan, setiap kali nk msuk tido aku akan rasa ketakutan .. Seminggu tido tanpa lena

Yaa .. Mgkin ALLAH nak berikan aku pentunjuk dan hikmah supaya aku lebih berhati-hati dan cuba menghindariNye , tak semua manusia sempurna bukan .. Hati masing2 berbeza begitu juga sikap 


I'll pray that I can go through this pain & hurt. 

InsyaAllah.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...