Tuesday 1 January 2013

Hey 2013 !

ASSALAMUALIKUM 

Wahhhh Already 2013
 010313



Masa berlalu dengan pantas sudah Tahun Baru ,
Kini aku bakal berumur 21 Tahun dan Insyallah Thun ini juga aku akan tamat pengajian ku di PSMZA
selama 3 Tahun aku duduk kat Dungun ini demi pengajian ku :)

Tahun 2012 , hurmm penuh dengan dugaan yang datang . Kekecewaan , Tangisan, Kepahitan, Putus Asa semuanya ada , aku cuba untuk kuat menghadapinya walaupun pahit dan sakit untuk terima .
Walaupun kini sudah setahun berlalu, aku masih lagi mengingati peristiwa tersebut pada 
Bulan JUN 260612 , amat sakit untuk terima itulah kenangan pahit pada tahun 2012 selain dari masalah yang lagi berat aku hadapi .  

Walaubagaimana pun tahun 2012 itu juga la datangnya kemanisan selain dari kepahitan yang ada ;)
Kini semangat aku kembali, selepas kekecewaan dan hampir putus asa dalam pelajaran aku :') ,
Terima Kasih capital 'F' *biarah rahsia dan kawan-kawan seperjuangan ;)


Selamat Tinggal Tahun 2012, jadikan segala apa yang berlaku sebagai pengajaran kepada kita dan 
Selamat Datang Tahun 2013, jadikan tahun baru ini dengan penuh azam dan semangat!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...