Sunday 20 January 2013

Masa Tidak Menunggu Kita

ASSALAMUALIKUM 

Tahun 1992 - 2013

Alhamdulillah! selama 21 Tahun aku hidup di dunia ini , sudah banyak dosa yang telah aku lakukan *tiap manusia sntiasa melakukan kesilapan. Hidup ini kita kena sentiasa bersyukur dengan apa yang ada , aku bersyukur dilahirkan cukup sempurna =) Terima Kasih Mama yang menjaga aku selama 9 bulan didalam perut membawa aku ke sana ke sini dengan keadaan sarat mengandung :"(. YA ALLAH bertapa besarnya pengorbanan seorang Ibu .

Pn Rozilah Kamidi 

Selama 21 Tahun aku Hidup di dunia dan masih bernafas Alhamdulillah =), tiba-tiba teringat masa mula-mula masuk sekolah , aku nak cepat membesar nak habis sekolah selepas itu nak kerja hahaha kelakar kan aku langsung tak fikirkan pun tangunggjawab masa itu yang tahu nak cepat-cepat membesar dan sekarang aku sudah pun genap 20 tahun dan pada tahun 2013 ini juga aku bakal genap ke 21 tahun, Wahhhh ! 21 tahun dah ke, tak percaya langsung tapi ramai yang kata aku ne 23 tahun :0 Adohai ! tua sangat agaknya hahaha tapi tak pe la nampak kematangannya di situ he3..


14 Year


15 Year


SPM Year! 17 Year


Hey I'm 20 Years =)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...